Thursday, July 31, 2008

Zivot sa pocita na minuty a sekundy

Ahojte moji priatelia. Opat po case zdravim z Lee Abbey. Je zamnou jeden mesiac a par dni, ani verit sa mi nechce. Dnes som bola kupit leaving book, je to zvlastny pocit. Leaving book mame kazdy a vzdy ked niekto odchadza, tak tam nieco napise, prip. necha adresu, kontakt alebo nieco mile. Citim sa tu dobre, ako doma. Opat som sa naucila ze zivot sa ma viac pocitat na sekundy a minuty, nie na hodiny a dni, mesiace. Tu clovek moze vyuzit kazdy jednu minutu aby sa obohatil a aby prijal pozehnanie, pretoze to tu ciha na kazdom kroku :}. Stale sme vsetci busy, ale to nevadi. Naozaj, niekedy si musis vybrat ci sa chces najest a mat krasny cas s priatelmi, clenmi komunity pri cajiku so zakuskom, alebo sa radsej pojdes osprchovat a natiahnut sa na postel pretoze citis ze po celom dni je toho dost. Tak vam poviem, ja si vyberam na 90 percent stretnutie s ludmi a nikdy som to neolutovala. Je to nesmierny Bozi dar ze sme tu a ze si mozeme navzajom sluzit. Vcera som bola v prayer room v Carol a modlili sme sa, zdielali. Tu sa neda nic skryt a to je mozno niekedy na nervy, ale aj dobre v istom zmysle. To je zivot.






Pred tyzdnom sme boli cela komunita na plazi, mali sme veceru tam, potom sme opekali marshmallows a nahanali sa po plazi, rozpravali, mali sme vyborne pocasie a cas na oddych. Vcera vecer sme napr. mali Open House, to znamena, ze niektore domacnosti boli uplne pristupne a hocitko z komunity mohol prist, nieco sa zahrat, pokecat pri caji, alebo len tak sa spoznat a zabavit. Vcera vecer sme mali rozluckovu party vo vezi do neskorej noci, lucili sme sa d Damaris, Simnone, Anne Christine, je to smutne v istom zmysle, ale aj plne nadeje. Odchadayju domov po rodku. Caka to aj mna ked budem sa lucit. Zajtra hrame opat Padox, je to taka hra, hybrid medzi kriketom a neviem cim, ale je to sranda, naucila som sa odbijat lopticku s bejbalovou palicou :} POcas letnych praznim hrame tuto hru s Campon Lee Abbey, ktory tento rok oslavuje 60 rokov, takze nas caka este par zapasov. Prvy sme ako komunita prehrali, tak dufam ze druhy vyhrajeme. V utorok nas caka dalsia repriza nasej Summer show - Out of the Box.

No comments: