Saturday, June 28, 2008

Sprava z pobrezia :}

Srdecne zdravim vsetkych. Som tu a som fakt rada, lebo cesta bola umorna, ale prezila som to. Lietadlo meskalo iba pol hodinu a autobus som stihla a ten dalsi mal meskanie iba vyse hodiny a v tej zapche ma bolela ukrutne hlava a bolo mi dost zle, ale SOM TU :} a to je dobre. Asi predsa len som tu mala byt. Takze moje prve dojmy odhliadnuc od pocitov z cestovania su vynikajuce. Ujali sa ma uplne a krasne. Mam taku osobku, na ktoru sa mozem vzdy obratit a pomoze mi, vola sa Carol a je z Brazilie, je to veduca kuchyne. Marekovi Ileninovi odkazujem, ze som pozdravila Simi {on vie}, a ze sa velmi potesila okrem toho ze bola mierne sokovana. Je tu nadherne, krajsie ako som ocakavala. Snubi sa tu krasna priroda s nepokojnym morom, ktore je take neskrotne ze mi okamzite ucarovalo. Vegetacia je tu ako v raji, vsetko kvitne a vonia. Ubytovanie je vynikajuce, byvam v Garden Lounge :} s jednou anglicankou na izbe, este som ju nevidela, prave idem tam a zozmamime sa. Snazim sa aklimatizovat po vsetkych smeroch, hlavne jazykovo, je tu vela nativ speakerov, takze machruju. Som tu vlastne iba cca 24 hodin a absorbovala som tolko infomacii co uz davno nie, musim ist spat lebo sa mi prehrieva pocesor. Muslim na vas, dakujem za modlitby, prosim neprestavajte, potrebujem vas. Boh vas zehnaj. vasa Janka

2 comments:

Jaroslav said...

Jani, sme s Ivkou radi, moc radi, ze si stastne dorazila do ciela cesty na brehu mora :) Tvoja dusa si s nim bude rozumiet: Nevie byt bez vln, prilivov a odlivov, nedokaze ukryt nadheru slnecnych lucov ci svitu mesiaca, s hukotom doraza do skal a kvapocky spenenych rozstriestenych vln hladia nezne tvoju tvar, je zivlom, co desi i pritahuje zaroven a v hlbinach dava zivot nespocetnym mnozstvam ryb... je jazierkom v rukach Stvoritela, kvapkou co dieta berie z travy do dlani... Pekny den

sopliatko said...

ahoj janka,dobre,ze si dosla.mas telefonne cislo uz anglicke?ak nie,ja mam nejake nove sim karty o 2,tak by som ti mohla poslat.ale myslim si,ze to rychlo zozenies.ak mas to cislo,ozvi sa.