Friday, June 6, 2008

stare veci pominu a nastanu nove






Moje dni plynú jeden za druhým, a čím ďalej, tým rýchlejšie. Alebo sa mi to len zdá? Poznáte to? Čo som tu naposledy niečo písala uplynulo veľa času, skoro pol roka. Medzitým som bola na veľa miestach, z tých čo sa mi vryli do mysle najhlbšie spomeniem napr. našu kažodočnú lyžovačku na Kubínskej holi (február), potom sme boli na konferencii IFES v rakúskom Linzi (Veľká Noc), predĺžená víkendovka v Prahe s Klubom 31, z ktorej som si odskočila aj za Dušankou Markovou (budúcou mamičkou), a na záver spomeniem náš spoločný päťdňový trip s Milkou Baldovskou v Oxforde, čo bolo len toť nedávno - v polovici mája. Tento polrok je popretkávaný krásnymi stretnutiami, momentmi ktoré sú navždy vomne, miestami kotré má človek navždy niekde v hlave, je to nádherné keď človek má oči aj srdce otvorené poznaniu a ľuďom a posúva sa ďalej dopredu, keď zvedavosť konečne dostane jesť a oči vidia ďalšie farby sveta. No, proste, bolo to super :) Najnovšia novinka ktorú mám, je, že mi bolo dopriaté ísť na 3 mesiace do UK, do jedného kresťanského retreat a holiday centra s názvom Lee Abbey :) je to v Devone na juhozápadnom pobreží Anglicka. Je tam nádherná príroda. Po rôznych oficialitách a vybavovačkách najmä v práci, ktoré sa ťahali pár mesiacov, prišla realita ktorá sa blíži. Budem v UK od konca júna do konca septembra. Takže milí moji, teším sa a ďakujem Bohu. Myslite na mna. Ja sa už teraz teším ako sa opať stretneme. Píšte, chcem vedieť ako sa máte. :)

No comments: